سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان روزى درویشان را در مالهاى توانگران واجب داشته . پس درویشى گرسنه نماند جز که توانگرى از حق او خود را به نوایى رساند . و کردگار ، توانگران را بازخواست کند از این کار . [نهج البلاغه]
احساس داغ

کاش چون پائیز بودم...کاش چون پائیز بودم

کاش چون پائیز خاموش و ملال انگیز بودم

برگهای آرزویم یکایک زرد میشد

آفتاب دیدگانم سرد میشد

آسمان سینه ام پر درد میشد

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد

اشکهایم همچو باران

دامنم را رنگ میزد

و...چه زیبا بود اگر پائیز بودم

وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم

شاعری در چشم من میخواند...شعری آسمانی

در کنارم قلب عاشق شعله میزد

در شرار آتش دردی نهایی

نغمه من...

 

 

همچو آوای نسیم پر شکسته

عطر غم میریخت بر دلهای شکسته

پیش رویم:

چهره تلخ زمستان جوانی

پشت سر:

آشوب تابستان عشقی ناگهانی

سینه ام:

منزلگه اندوه و درد و بدگمانی

کاش چون پائیز بودم...کاش چون پائیز بودم

 

 

 



مهتاب ::: جمعه 87/1/30::: ساعت 1:45 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :28575

>> درباره خودم <<
احساس داغ
مهتاب
دوست دارم از اشعار فروغ فرخزاد در وبلاگم استفاده کنم.امیدوارم خوشتون بیاد

>>لوگوی وبلاگ من<<
احساس داغ

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<











lovely - به روز رسانی :  7:27 ع 87/12/30
عنوان آخرین نوشته : باز هم از عشق سرودی بسراییم...




>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
سفارش تبلیغ
صبا ویژن