سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا ! از تو دانش سودمند و روزی فراخ می خواهم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در دعایش ـ]
احساس داغ

میبندم این دو چشم پر آتش را

تا ننگرد درون دو چشمانش

تا داغ و پر تپش نشود قلبم

از شعله نگاه پریشانش

 

میبندم این دو چشم پر آتش را

تا بگذرم ز وادی رسوایی

تا قلب خاموشم نکشد فریاد

رو میکنم به خلوت و تنهایی



مهتاب ::: جمعه 87/3/3::: ساعت 1:18 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :28573

>> درباره خودم <<
احساس داغ
مهتاب
دوست دارم از اشعار فروغ فرخزاد در وبلاگم استفاده کنم.امیدوارم خوشتون بیاد

>>لوگوی وبلاگ من<<
احساس داغ

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<











lovely - به روز رسانی :  7:27 ع 87/12/30
عنوان آخرین نوشته : باز هم از عشق سرودی بسراییم...




>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
سفارش تبلیغ
صبا ویژن