سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی دانشمندان عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
احساس داغ

کاش بر ساحل رودی خاموش

عطر مرموز گیاهی بودم

چو بر آنجا گذرت می افتاد

بسرا پای تو لب می سودم

 

کاش چون نای شبان می خواندم

بنوای دل دیوانه او

خفته بر هودج مواج نسیم

می گذشتم ز در خانه تو

 

کاش چون یاد دل انگیز نی

می خزیدم به دلت پر تشویش

ناگهان چشم ترا می دیدم

خیره بر جلوه زیبایی خویش

 

کاش در بستر تنهایی تو

پیکرم شمع گنه می افروخت

ریشه زهر تو و حسرت من

زین گنه کاری شیرین می سوخت

 

کاش از شاخه سر سبز حیات

گل اندوه مرا می چیدی

کاش در شعر من ای مایه عمر

شعله راز مرا می دیدی



مهتاب ::: پنج شنبه 88/1/27::: ساعت 2:34 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :28576

>> درباره خودم <<
احساس داغ
مهتاب
دوست دارم از اشعار فروغ فرخزاد در وبلاگم استفاده کنم.امیدوارم خوشتون بیاد

>>لوگوی وبلاگ من<<
احساس داغ

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<











lovely - به روز رسانی :  7:27 ع 87/12/30
عنوان آخرین نوشته : باز هم از عشق سرودی بسراییم...




>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
سفارش تبلیغ
صبا ویژن