سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در سفارش به هشام : مبادا که حکمت را فرو افکنی و آن را نزد نادانان بنهی . [امام کاظم علیه السلام]
احساس داغ

دلم گرفته است

دلم گرفته است

به ایوان میروم و انگشتانم را

بر پوست کشیده شب میکشم

چراغهای رابطه تاریکند

چراغهای رابطه تاریکند

کسی مرا به آفتاب

معرفی نخواهد کرد

کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد

پرواز را به خاطر بسپار

پرنده مردنی است

 



مهتاب ::: شنبه 88/12/8::: ساعت 12:30 صبح


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 1
کل بازدید :28578

>> درباره خودم <<
احساس داغ
مهتاب
دوست دارم از اشعار فروغ فرخزاد در وبلاگم استفاده کنم.امیدوارم خوشتون بیاد

>>لوگوی وبلاگ من<<
احساس داغ

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<











lovely - به روز رسانی :  7:27 ع 87/12/30
عنوان آخرین نوشته : باز هم از عشق سرودی بسراییم...




>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
سفارش تبلیغ
صبا ویژن